در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه انجام شد؛برگزاری آزمون اعطای ارشدیت به حافظان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 125
نویسنده : علی

 سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه، در روز دوم با بهره گیری ار داوران برتر ارتش ونیروهای مسلح و داوران کشوری به کار خود ادامه داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یکی از ابتکارات این دوره از مسابقات برگزاری آزمون حفظ برای حافظان 10جزء، 20جزء و کل قرآن کریم همزمان با مسابقات قرائت با بهره گیری از استادان حفظ برتر کشوری می باشد.

گفتنی است این آزمون به منظور اعطای ارشدیت خدمتی به حافظان قرآن کریم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مصوب سال 1376 در دستور العمل تشویقات حافظان و قاریان قرآن نیروهای مسلح است.

شایان ذکر است مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ارتش روز چهارشنبه -فردا- برگزار و طی آن به 37 نفر از منتخبین قرآنی دانشجویان خواهر و برادر، 30 نفر از کارکنان پایور و 30نفر از کارکنان وظیفه با حضور مسئولین لشکری و کشوری هدایایی اهدا خواهد شد.

گفتنی است برگزاری سی و چهار دوره مسابقات قران کریم، به قاریان و حافظان ارتش این توانمندی را اعطا نموده است که علاوه بر مسابقات ارتش، در مسابقات نیروهای مسلح، کشوری و ارتش های کشورهای اسلامی شرکت و حائز رتبه های برتر شوند.



:: برچسب‌ها: قران ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: