توصیه‌های طلایی به پشت‌میزنشین‌ها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
توصیه‌های طلایی به پشت‌میزنشین‌ها
نوشته شده در سه شنبه 26 خرداد 1394
بازدید : 180
نویسنده : علی

همچنین هر فردی که پشت میزش می‌نشیند باید یک زیرپایی داشته باشد تا مجبور به خم کردن بدنش نشود و در حالی که آرنجش روی میز قرار دارد، به کارهایش برسد. برای کاهش احتمال بروز آرتروز گردن هم لبه بالایی مانیتور باید همسطح چشم‌ها باشد. 

آمارها چه می‌گویند؟
اگر روزانه بیش از شش هفت ساعت برای انجام کارهایتان مجبور به نشستن پشت میز هستید، شک نداشته باشید که سلامت‌تان در خطر است و ریسک ابتلا به بیماری‌های مختلف را در خودتان بالا می‌برید.حتما می‌پرسیدچطور چنین چیزی امکان دارد؟ بد نیست بدانید یکی از مهم‌ترین تهدیداتی که پشت‌میزنشینی برای شما ایجاد می‌کند کاهش متابولیسم (سوخت و ساز) بدن و بروز اضافه وزن و چاقی است، چون نه‌تنها به دلیل نشستن و نداشتن فعالیت بدنی، کالری نمی‌سوزانید، بلکه برای سرگرمی و کنترل اشتها سراغ تنقلات پرخطر و چاق‌کننده مثل چیپس و پفک می‌روید و به چربی‌های انباشته بدنتان اضافه می‌کنید.همچنین بر اساس بررسی‌های اخیر محققان، نشستن‌های طولانی‌مدت تا 64 درصد احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی را افزایش می‌دهد. تحلیل ستون فقرات، فشارهای بیش از حد بر استخوان‌های گردن، کمر و لگن و بسیاری دیگر از ناهنجاری‌های اسکلتی، غضروفی و عضلانی هم از دیگر عوارض پشت‌میزنشینی‌های طولانی‌مدت است.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: