رونمایی از تندیس، نرم افزار چند رسانه ای و کتاب شهید نیاکی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 116
نویسنده : علی

 

صبح امروز و طی مراسمی که با حضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش در فرهنگسرای اندیشه تهران توسط سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش برگزار شد، از تندیس، نرم افزار چند رسانه ای، تمبر یادبود و کتاب شهید نیاکی رونمایی گردید.

به گزارش روابط عمومی ارتش، نرم افزار چند رسانه ای شهید نیاکی پنجمین نرم افزار از مجموعه نرم افزارهای پیشکسوتان و شهدای دفاع مقدس ارتش می باشد که توسط سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش تاکنون تولید شده و شامل مجموعه ای از خاطرات، عکسها و مستندات مربوط به این شهید بزرگوار می باشد.

شایان ذکر است شهید امیر سرلشکر مسعود منفرد نیاکی در دوم خرداد ماه سال 1308 در شهرستان آمل چشم به جهان گشود. او در سال 1331 و پس از گرفتن دیپلم طبیعی با علاقه به خدمت در لباس سربازی در دانشکده افسری استخدام و پس از گذراندن دوره سه ساله دانشکده، به درجه ستوان دومی نایل و با انتخاب رسته زرهی مشغول به خدمت شد.

امیر نیاکی به پاس فداکاری و خدمات ارزشمند خود در سال 1359 به سمت فرماندهی لشکر 88 زرهی و در سال 1360 به سمت فرماندهی لشکر 92 زرهی منصوب گردید.

وی در مسئولیت‌های فرماندهی در عملیات‌های بزرگ طریق القدس، فتح‌المبین،‌ بیت المقدس، والفجر و رمضان حضور داشته و در سمت فرماندهی لشکر92 زرهی خوزستان و فرمانده قرارگاه فتح بارها به قلب دشمن تاخته و شکست‌های سنگین بر پیکره دشمن وارد ساخت.

او در تاریخ 6/5/1364 پس از سی‌وسه‌ سال خدمت پر افتخار سربازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.




:: برچسب‌ها: شهید،آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: