پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 73
نویسنده : علی

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، تجلیل از مردانگی است، افزود: هدف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از برگزاری این چنین همایش هایی تجلیل از شهدای دفاع مقدس و پیشکسوتان آن دوران ارزشمند به عنوان الگوی نسل جوان و ترغیب آنان و امیدوار نمودن جوانان به آینده ای روشن است.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم درهمایش تجلیل از اسطوره های ارتش ویژه تکاوران نیروی دریایی مدافع خرمشهر که صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، معاون اجرایی فرمانده کل ارتش، فرمانده نیروی زمینی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی، فرمانده نیروی دریایی و جمعی از فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، طی سخنانی یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس و دیگر شهدای انقلاب و دفاع مقدس بویژه امیر سرتیپ سلیمانجاه را گرامی داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم با اشاره به حماسه آفرینی تکاوران نیروی دریایی ارتش و حماسه 34 روزه آنان در خرمشهر، گفت: در 4 آبان ماه 1359 خرمشهر پس از 34 روز مقاومت و جنگ تن به تن به اسارت دشمن بعثی درآمد، اما رزمندگان اسلام توانستند این شهر عزیز را پس از 19 ماه اسارت و طی 4 مرحله عملیات با نام عملیات بیت المقدس در سوم خرداد آزاد کنند که البته دراین بین نقش برجسته و حماسه آفرینی های تکاوران نیروی دریایی ارتش به همراه سایر نیروهای حاضر در منطقه از جمله دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی که با شهید نامجو به منطقه اعزام شده بودند به همراه برادران سپاهی و بسیج مردمی ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، تجلیل از مردانگی است، افزود: هدف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از برگزاری این چنین همایش هایی تجلیل از شهدای دفاع مقدس و پیشکسوتان آن دوران ارزشمند به عنوان الگوی نسل جوان و ترغیب آنان و امیدوار نمودن جوانان به آینده ای روشن است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درادامه، تحریف و فراموشی را از آسیب های دفاع مقدس خواند و دراین باره افزود: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب تأکید دارند باید از پیشکسوتان به عنوان گنجینه دفاع مقدس یاد و از آنان تجلیل نمود.

حجت الاسلام آل هاشم در پایان با اهدای لوحی از امیر دریادار سیاری، ناخدا صمدی و جمعی از تکاوران و خانواد های شهدای نیروی دریایی مدافع خرمشهر تجلیل نمود.




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: