پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 123
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی در مراسم گرامیداشت همسر شهید بابایی گفت: نیروی هوایی ارتش مجموعه باشکوهی از انسان های بزرگ و نام آوری همچون شهید بابایی و همسر فداکار ایشان است.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، مراسم گرامیداشت مرحومه صدیقه حکمت همسر شهید بابایی عصر امروز شنبه با حضور مقامات کشوری و لشکری، همرزمان شهید و جمع کثیری از کارکنان نیروی هوایی ارتش در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی گفت: روحیه ایثارگری و شجاعت در وجود تک تک کارکنان نیروی الهی هوایی اعم از خلبانان تیزپرواز، کارکنان فنی و دیگر کارکنان این نیرو نهفته است.

وی افزود: به واسطه همین روحیه است که امثال شهید بابایی، همسر فداکارشان و دیگر شهدای گرانقدر، در این نیروی خوشنام فراوان است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به شخصیت مرحومه حکمت اظهار داشت: این همسر فداکار در دوران حیات شهید بزرگوار بابایی همواره بهترین یار و پشتیبان ایشان بود .

وی ادامه داد: بسیاری از اقدامات ارزشمند شهید بابایی در 8 سال دفاع مقدس مرهون همراهی این همسر فداکار و ارزشی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی گفت: بعد از شهادت شهید بابایی نیز،خانم حکمت با رعایت اخلاق اسلامی و رعایت اصول یک زن مسلمان، زینب گونه پای آرمان های آن شهید والامقام ایستاد و لحظه ای از احیای نام و یاد همسر شهیدشان غفلت نکرد.




:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: