پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 112
نویسنده : علی

 

مراسم گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15خرداد در گروه پدافند هوایی شهید صالحی کرمان برگزار شد.

در این مراسم حجت السلام صفورایی معاون سیاسی نیروی انتظامی استان کرمان ضمن بیان تحولاتی که در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران نقش داشت، به برخی از سجایای اخلاقی امام(ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) با بینش و بصیرت بسیار خوب خود کشتی انقلاب را حکیمانه رهبری کردند و کشور را از شر گروه‌هایی همچون منافقین حفظ نمودند و امروز همه ما وظیفه سنگینی در قبال انقلاب و خون شهدای عزیز داریم و باید با اقتدا به ولایت و رهبری، رهرو امام عزیز و شهدا باشیم.

معاون سیاسی نیروی انتظامی استان کرمان در پایان با اشاره به بخشی از سخنان رهبری در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) که ما خرمشهر‌ها در پیش داریم و باید هوشیار و آماده باشیم، به لازمه دقت و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در همه ابعاد از جمله دینی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اشاره نمود. 




:: برچسب‌ها: امام خميني، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: